わたしのおじいちゃん

16歳下の弟がいる。
彼がまだ2.3歳だったころ、そうかわいい盛り
わたしも既に大学生だった。
もちろん祖父母もわたし以上にこの弟を可愛がる。
この新参者を。

My youngest brother is 16years younger than me.
When he was 2 or 3 years, most prettiest period,I was already a student of university.
Difenetery my grandpa and grandma took care of him more than me.
This newcomer..


わたしのおじいちゃんを取らないで
'Don't deprive me of MY grandpa'


わたしは彼にそう言い放った。
彼が登場する前まではわたしが姫でわたしが1番愛されていた。
大人の年になってもおじいちゃんだけは独り占めしたかったのだ。
年端もいかない幼児に大人げなくわたしは言った。
I said to my brother.
Before he came,I was loved the best and like a princess for grandpa.
I would love to have kept grandpa to myself if I'm a adult.
Childishly I said to very young child 

わたしのおじいちゃんなんだからね。
'He is MY grandfather,you know?'


コメント

人気の投稿